DILLUNS, 24/09/2018 | 23:15 h

Felicitem la mestra Eva Carrillo, de l’Escola Ernest Lluch d’Abrera, pel seu reconeixement com una de les millors docents de l’Estat

1/2/2018

Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem la mestra Eva Carrillo, de l’Escola Ernest LLuch del nostre municipi, que ha quedat en setena posició en els Premis Educa Abanca 2017 Millor Docent d’Espanya, en la categoria d'educació infantil.

Eva Carillo, veïna de Martorell, ha estat l’única mestra catalana finalista de la seva categoria. Els Premis Educa Abanca difonen la bona tasca realitzada pels docents i la sensibilització de la societat en la importància dels col·lectiu de professors i professores a totes les etapes educatives.

L’Eva Carrillo ha estat mestra a Martorell, Sant Andreu de la Barca, i ara al nostre municipi. L’Hotel Áttica 21 Corunya acollirà el divendres 23 de febrer la gala d’entrega dels premis, dins del Primer Congrés Mundial d'Educació.

Podeu sentir i descarregar l'entrevista que els companys de Ràdio Abrera li van realitzar a la mestra Eva Carrillo amb motiu d'aquests premis en l'enllaç adjunt: