DIMARTS, 14/08/2018 | 21:17 h

• Premi Literari Delta

Vine als tallers de narrativa i participa al Premi Literari Delta per a Dones!

31/1/2018

Si ets dona, vius a Abrera i estàs interessada en participar al Premi Literari Delta de narrativa per a dones et convidem a participar als tallers de narrativa que organitzem des de la Regidoria de Dones i Igualtat. Amb aquests tallers t’ajudarem a preparar la teva obra literària!

Els tallers de narrativa tindran lloc els dijous 8, 15 i 22 de març i 5, 12 i 19 d’abril de 18.00 h a 20.00 h a la Casa de Cultura (carrer Federico García Lorca, 17).

Podeu realitzar les vostres inscripcions a la seu de les regidories de Dones i Igualtat i Serveis Socials de l’Ajuntament d’Abrera (carrer Tarragona, 2, al barri de Sant Hilari) a partir del dilluns 29 de gener fins a exhaurir places, els matins de 9 h a 13 h i les tardes de dimarts i dimecres de 16 h a 19 h. Més informació al telèfon 93 770 29 11 i al correu electrònic: dones.igualtat@ajuntamentabrera.cat

Des de l’Ajuntament d’Abrera organitzem amb altres consistoris de la comarca del Baix Llobregat el Premi Literari Delta de narrativa per a dones. Aquest concurs té com a objectiu estimular la creació literària de les dones i visibilitza el reconeixement públic de les obres literàries realitzades per les dones.