DIMARTS, 14/08/2018 | 19:28 h

• L’abrerenca Júlia Galera, segona al campionat de tir amb arc Internacional Nimes 2018 Indoor Archery World Cup

L'abrerenca Júlia Galera, segona al campionat de tir amb arc Internacional Nimes 2018 Indoor Archery World Cup

23/1/2018

L’esportista abrerenca Júlia Galera, arquera del club Tir Arc Olesa, ha aconseguit el segon lloc a l’Internacional Nimes 2018 Indoor Archery World Cup, prova disputada del 18 al 21 de gener a la ciutat de Nimes, França.

A la categoria de menors de 15 anys, Júlia Galera va sumar un total de 561 punts a les dues sèries de 30 fletxes a 18 metres i tant sols va ser superada per l’esportista anglesa Penny Healey. Adriana Pla, Lucía Ramos, Luis Ramos i Lourdes Barba, companys de Júlia en el club olesà, també han obtingut resultats destacats a diferents categories.

Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem la nostra veïna pel seu èxit esportiu!