DIVENDRES, 29/03/2024 | 10:49 h

Continuem assessorant sobre les clàusules abusives hipotecàries

18/1/2018

Des de l’Ajuntament d’Abrera continuem oferint el servei de consultes sobre les clàusules abusives hipotecàries. Un advocat del col•legi d’advocats de Sant Feliu de Llobregat assessorarà a la ciutadania en temes de clàusules abusives un dimarts al mes en horari de deu del matí a dues de la tarda.

El servei està ubicat a les oficines de Promoció Econòmica, a la primera planta de l’edifici del Mercat Municipal (rambla Torrentent, 16 – carrer Martorell, 20). És gratuït, i només cal demanar cita prèvia trucant al telèfon 93 770 01 02. El primer trimestre del 2018 s’atendrà a la ciutadania els dimarts 30 de gener, 27 de febrer i 27 de març.

Consultes i reclamacions de consum
Recordem que al mateix telèfon, el 93 770 01 02, és el que han de trucar els veïns i veïnes d’Abrera per demanar cita a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor d’Abrera (OMIC), que funciona tots els dimecres, d’onze a una al matí i de dos quarts de cinc a dos quarts de set a la tarda.

L’OMIC d’Abrera és un servei gratuït al que poden adreçar-se tots els ciutadans i ciutadanes d’Abrera per a realitzar qualsevol consulta i reclamació sobre temes de consum, que tinguin a veure amb productes o serveis contractats a empreses.