DIMARTS, 16/04/2024 | 07:38 h

La Xarxa torna a omplir el Centre Polivalent amb l’espectacle “La Rateta”

17/1/2018

L’Associació per a la Promoció de l’Espectacle Infantil i Juvenil a Abrera, La Xarxa, va presentar el diumenge 14 de gener el primer espectacle del 2018, “La Rateta” de la companyia Campi Qui Pugui, a l’auditori del Centre Polivalent. A l’espectacle van assistir 180 persones i des de l’entitat estan molt contents amb aquestes xifres, que segur repetiran en els propers espectacles.

La història va començar amb l’avioneta de l’Alice, la Kate i la Fiona s’estrella enmig d’una granja abandonada… I van descobrir que en aquesta granja habita un animaló a qui li agrada tenir l’escala ben neta. La rateta presumida! Els nens i nenes, els pares i mares, tiets i tietes, avis i àvies van passar una gran estona amb l’espectacle visual i de titelles. A més, tots els petits van poder saludar a les titelles a la sortida.

Campi Qui Pugui es va crear l’any 2007 de la mà de l’actor Jordi Pedrós i l’actriu Cristina Garcia. S’inicia amb espectacles de petit format i creix de manera regular fins que, l’any 2012, es consolida i aposta per crear espectacles de sala de mitjà format. L’any 2013 la companyia entra al circuit internacional amb els espectacles de teatre de carrer actuant a Alemanya, Àustria, França i Polònia.

Des de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Abrera felicitem de nou a l’entitat per la seva gran tasca i els resultats obtinguts. En breu es tancarà el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament i l’Entitat.

El següent espectacle de la Xarxa serà “El llibre de la selva” amb de la cia. Veus-Veus, que tindrà lloc el proper 18 de febrer a les 12 hores a l’Auditori del Centre Polivalent (Pl. Rebato, 1). Si voleu més informació dels espectacles de La Xarxa o fer-vos socis us podeu posar en contacte a través del correu electrònic laxarxa.abrera@gmail.com