DIVENDRES, 29/03/2024 | 13:33 h

Bona acollida de la presentació de l’activitat subvencionada de teatre extraescolar

17/1/2018

Des de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Abrera, amb l’entitat sense ànim de lucre Aula de Teatre de Martorell, vam presentar la nova activitat de teatre extraescolar a les escoles el dijous 11 de gener passat a la Casa de Cultura. L’acte va despertar molt interès i va comptar amb l’assistència de pares, mares, nens i nenes del municipi.

El públic assistent va felicitar la iniciativa i va resoldre els dubtes sobre la nova activitat cultural subvencionada per la Regidoria de Cultura. Tal i com va explicar el regidor de Cultura, Francisco Sánchez: “El teatre és un complement a la formació de la persona ja que fa desenvolupar-la en molts aspectes”.

L’Aula de Teatre serà l’entitat que dirigirà el servei. Ferran Messalles i Anna Messalles, director i coordinadora respectivament d’Aula de Teatre, van explicar les diferents maneres en que el teatre ha ajudat a molts dels seus alumne: millorant la capacitat de comunicació, ajudant a reconèixer i expressar les emocions, treballant l’empatia i l’autoestima o ajudant en el foment del treball en equip.

La Regidoria de Cultura va explicar que el preu de l’activitat serà de 15 € al mes per a l’Escola Josefina Ibáñez, Escola Ernest Lluch, Escola Francesc Platón i Sartí i l’Institut Voltrera.

Les famílies interessades han d'omplir un formulari d’inscripció i la l’ordre de domiciliació bancària. Per a qualsevol dubte, consulteu a l’AMPA de cadascuna de les escoles.