DIMECRES, 19/09/2018 | 05:14 h

• Cartell Carnestoltes 2017
  • Cartell guanyador del concurs 2017
  • Taller de reciclatge de disfresses

Famílies d’Abrera, participeu al concurs del cartell del Carnestoltes 2018!

10/1/2018

Des de la Regidoria de Cultura hem organitzat per tercer any consecutiu el concurs infantil de cartells per al Carnestoltes. Si tens menys de 12 anys i t’agrada dibuixar, participa-hi. Caldrà que presentis un dibuix de temàtica del Carnestoltes a l’AMPA de la teva escola. Tens de termini fins el divendres 19 de gener. I el premi? El teu dibuix serà el cartell del Carnestoltes d’enguany.

A més, tots els cartells que han participat en el concurs s’exposaran a la Casa de Cultura (carrer Federico Garcia Lorca, 17). Consulteu les bases fent clic aquí.

Taller de disfresses reciclades

D’altra banda, i perquè sabem com us agrada disfressar-vos, des de la Regidoria de Cultura hem preparat pel dissabte 27 de gener un taller de disfresses reciclades. De 17.00 h a 20.00 h a la Casa de Cultura podràs fer la teva disfressa per al Carnestoltes amb materials reciclats, amb la col·laboració de Manualitats Alean. Pot venir tota la família o els infants sols, però no pot faltar la creativitat i les ganes de passar-ho bé. Amb el taller aprendrem a ser creatius alhora que cuidem el nostre medi ambient.

Inscriu-te enviant un correu electrònic a cultura@ajuntamentabrera.cat.

El Rei Carnestoltes espera que aquest any sigueu molt participatius. No hi falteu!