DIMECRES, 19/09/2018 | 21:04 h

• Entreguem lots de Nadal amb la col•laboració de Creu Roja i Càritas

Entreguem lots de Nadal amb la col•laboració de Creu Roja i Càritas

9/1/2018

Des de la Regidoria de Serveis Socials hem entregat un any més lots de Nadal a les famílies del nostre municipi que reben ajuda d’aliments amb la col•laboració de Creu Roja i Càrites. L’entrega dels lots va tenir lloc al Centre Polivalent i a la Parròquia de Sant Pere els dies 20 i 22 de desembre, respectivament.

Els lots comptaven amb aliments bàsics i productes típics de Nadal. L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, la regidora de Serveis Socials, Maite Novell, i les treballadores socials Esther Sotoca i Pilar Sáenz van realitzar els lliuraments i van desitjar Bones Festes a les famílies.

Des de la Regidoria de Serveis Socials de l’Ajuntament d’Abrera organitzem aquesta entrega de productes, destinada a les famílies que participen en els programes d’aliments Donem Suport de la Creu Roja al Baix Llobregat Nord i de Càritas Abrera. No volem que cap família del municipi pateixi necessitats bàsiques i per això seguirem prestant les ajudes necessàries.