DILLUNS, 12/11/2018 | 23:23 h

• Diversió, èxit de participació i civisme a les revetlles de Cap d’Any!

Diversió, èxit de participació i civisme a les revetlles de Cap d’Any!

9/1/2018

Els abrerencs i abrerenques van donar la benvinguda a l'any nou a les dues revetlles de Cap d'Any organitzades des de l'Ajuntament d'Abrera. Les dues festes es van desenvolupar sense incidents i els assistents van gaudir molt amb civisme.

El Pavelló Esportiu Municipal va acollir amb èxit la Festa de Cap d'Any Jove, amenitzada amb el grup local #BigFriday i organitzada per la Regidoria de Joventut.

El Gimnàs de l’Escola Francesc Platón i Sartí, per una altra banda, va acollir la Festa 80's/90's, a càrrec de DJ Emilio, una proposta organitzada per la Regidoria de Cultura.

Des de l'Ajuntament d'Abrera, a més, vam apostar per unes festes de Cap d'Any lliures de sexisme, amb la difusió d’unes recomanacions des de la Regidoria de Dones i Igualtat.

Des de les regidores de Joventut i Cultura de l’Ajuntament d’Abrera valorem positivament les festes. I les opinions rebudes per part dels assistents van en la mateixa línia de satisfacció! Moltes gràcies, Abrera!