DIMECRES, 19/09/2018 | 20:41 h

• Taller de Defensa Personal Femenina

Dimecres s’obriran les inscripcions per al curs gratuït anual de Defensa Personal Femenina

8/1/2018

El curs gratuït anual de Defensa Personal Femenina s’impartirà al Pavelló Esportiu Municipal del nostre municipi a partir del dissabte 27 de gener. Hi haurà dos grups: el primer per a noies de 12 a 17 anys, que es farà de les deu del matí a la una del migdia, i el segon per a majors de 18 anys, de quatre a set de la tarda.

Les inscripcions es podran formalitzar a les dependències dels Departaments de Dones i Igualtat i Serveis Socials (carrer Tarragona 2, barri de Sant Hilari) a partir del proper dimecres 10 de gener. L’horari de les inscripcions és de dilluns a divendres de les nou del matí a la una de la tarda, i els dimarts i els dimecres també de quatre a set de la tarda, fins el dimecres 31 de gener o fins a exhaurir les places.

L’objectiu principal d’aquest curs és afavorir  l’autoestima i la confiança de la dona, aprendre eines per defensar-se d’una possible agressió. La formació anirà a càrrec de l’instructor Gustavo Baco, entrenador nacional N1.