DIJOUS, 16/08/2018 | 19:56 h

• Logo Radio Abrera 2016

Ràdio Abrera es queda sense emissió en FM a causa de la caiguda d'un llamp

7/1/2018

En aquests moments el departament tècnic de l'emissora juntament amb la Brigada Municipal de l'Ajuntament d'Abrera estem treballant per tal de restablir el servei el més aviat possible. Podeu sintonitzar Ràdio Abrera al web www.radioabrera.cat i a l'app

La caiguda d'un llamp aquest diumenge 7 de gener de 2018 ha afectat la instal·lació tècnica de bloc emissor de Ràdio Abrera, ubicat al dipòsit d'aigües de Sant Ermengol, provocant que en aquests moment no es pugui emetre per fm a la freqüència del 107.9.

Des del departament tècnic de l'emissora juntament amb la Brigada Municipal de l'Ajuntament d'Abrera estem treballant per tal de restablir el servei el més aviat possible.

Mentrestant es pot sintonitzar Ràdio Abrera a través d'internet a través www.radioabrera.cat o bé descarregat l'aplicació gratuïta per a mòbils i tauletes disponible per a sistemes Android i Ios.

Preguem disculpin les molèsties que us puguem ocasionar.