DIVENDRES, 17/08/2018 | 12:54 h

• Les alumnes del Taller de Llengua visiten l'Ajuntament

• Esmorzar amb les alumnes del Taller de Llengua

El Taller de Llengua visita l'Ajuntament i celebra les festes nadalenques amb un esmorzar típic marroquí

3/1/2018

Les alumnes del Taller de Llengua van visitar el nostre Ajuntament el 4 de desembre passat per conèixer el funcionament de les dependències municipals. L'alcalde, Jesús Naharro, les va rebre i les va acompanyar durant la visita. Les dones, d'origen marroquí, van oferir-nos dies després un esmorzar típic del Marroc per celebrar les festes.

Durant la visita a l'Ajuntament, la cap del departament de l'Oficina d'Atenció Ciutadana, Noemí Frutos, va explicar a les alumnes els diferents tràmits que poden fer al consistori. Les dones van fer moltes preguntes i van poder resoldre tots els dubtes que tenien.

Esmorzar tradicional

Te, pastissos i dolços típics del Marroc van constituir l’esmorzar que el Taller de Llengua va organitzar el dimecres 20 de desembre passat per celebrar les festes nadalenques a l’Espai del Centre Obert del Centre Polivalent.

Una vintena d’alumnes del Taller van preparar els diversos plats i van participar a la trobada, que va comptar també amb l’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro.

Servei de Formació i informació
Des de la regidoria de Serveis Socials de l’Ajuntament d’Abrera organitzem el Taller de Llengua, un servei de formació i informació adreçat a totes les persones empadronades en el nostre municipi que siguin estrangeres i tinguin més de 18 anys.

El Taller ofereix classes de català i castellà segons les necessitats dels alumnes. Durant l’esmorzar, professores i estudiants ens van explicar com funcionen les classes del Taller, molt útil per a la integració d’aquests nous veïns i veïnes en el nostre poble.

Des de la Regidoria de Serveis Socials de l’Ajuntament d’Abrera valorem molt positivament l'assistència de les dones al Taller de Llengua. Per elles aprendre català és molt important, ja que és una eina integradora en el municipi d’Abrera.