DIMARTS, 14/08/2018 | 21:15 h

• Les patgesses de l'orient visiten el Centre Obert

Les patgesses de l’orient visiten el Centre Obert d’Abrera

3/1/2018

Des del Centre Obert “La Galàxia” de l’Ajuntament d’Abrera vam celebrar el passat dijous dia 21 de desembre la tradicional Festa de Nadal amb els nostres infants i famílies.

La festa estava carregada de sorpreses: música, tallers per a fer postals de Nadal i la Carta als Reis, murals per dibuixar; un fotoreclam de caràcter nadalenc on les famílies podien fer-se fotos disfressades...

Mentre els infants i famílies s’ho passaven d’allò més bé realitzant les diferents activitats, varem rebre una visita inesperada. Les patgesses de l’orient venien a recollir les nostres cartes! Els petits i petites van poder-los entregar les seves cartes, parlar amb elles i fins i tot abraçar-les.

Una de les altres activitats destacades va ser el primer intercanvi de joguines que vam organitzar des del Centre Obert, i al que esperem poder donar continuïtat.

Cada infant podia portar una joguina en bon estat que ja no utilitzés i intercanviar-la per una altra, per donar-li una segona vida. L’intercanvi tenia l’objectiu de sensibilitzar sobre el consum responsable i la solidaritat. A vegades no cal comprar-ho tot, si compartim hi guanyem tots i totes, i el medi ambient també.

La festa es va tancar amb una xocolatada i coca per a tothom mentre ens desitjàvem Bones Festes!