DIJOUS, 16/08/2018 | 04:24 h

• Festes de Cap d'Any
  • Festa Jove. Revetlla de Cap d'Any
  • Queda't a Abrera per Cap d'Any!

Venda general d'entrades per a les Festes de Cap d'Any

18/12/2017

Des de l’Ajuntament d’Abrera t’oferim molt més per Cap d’Any: dues festes i dos ambients diferents! Com l’any passat, podràs gaudir de la Revetlla Jove de Cap d’Any de 00.30 h a 05.00 h. al Pavelló Esportiu Municipal amb BigFriday. D’altra banda, tindràs la Revetlla de Cap d’Any 80’s 90’s 2018 de 00.30 h a 05.00 h al gimnàs de l’Escola Francesc Platón i Sartí amb DJ Emilio.

Aquest dissabte 16 i diumenge 17 de desembre hem realitzat la venda d'entrades per les festes de Cap d'Any al Gimnàs de l’Escola Ernest Lluch (passeig Estació, 15) en horari de 9.00 h a 20.00 h.

Les entrades reservades en exclusiva per a la gent d'Abrera es van esgotar ràpidament. Així, dissabte a la tarda vam iniciar la venda d'entrades generals per a les dues festes.

Modificació respecte al flyer promocional

En el cas dels/les menors d’edat entre 14 i 17 anys, hauran de presentar l’autorització del pare/mare o tutor/a legal per a poder accedir al recinte. No cal presentar autorització per a l'adquisició de les entrades.

Les entrades dels/les menors de 14 anys les hauran de comprar els seus pares/mares o tutors/es legals. Aquests hauran d’anar degudament acreditats, seguint els mateixos criteris anteriors: amb domicili d’Abrera en el DNI o acompanyant aquest amb un volant d’empadronament.

La venda d’entrades continuarà aquest dilluns 18 de desembre a la Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca, 17) en horari de 17:00 h a 20.00 h. Últimes entrades a la venda!

Preu de les entrades

Entrada general: 5 €

Menors de 0 a 12 anys: 3 €

Joves entre 12 i 35 anys amb carnet del Casal de Joves, fet abans del 30/11/2017: 3€

Condicions de venda

Cal recordar que només es podrà adquirir una entrada per DNI i als majors de 18 anys se’ls hi podran vendre, com a màxim, 4 entrades amb els DNI’s corresponents.

A les persones de 14 a 17 anys se’ls podrà vendre una única entrada presentant el seu DNI.

Caldrà complir en tots els casos els requisits assenyalats anteriorment per acreditar la residència a Abrera.

El mateix dia de la festa no hi haurà venda a la taquilla, si amb la venda anticipada s’exhaureixen totes les entrades.

Des de l’Ajuntament d’Abrera et convidem a gaudir de les nostres festes per donar la benvinguda a l’any 2018. Per Cap d’Any, queda’t a Abrera!