DIMECRES, 21/11/2018 | 02:49 h

• Treballem en la reparació del repetidor de senyal de televisió

L’estació emissora de TDT del Polígon Industrial Sant Ermengol torna a funcionar correctament

12/12/2017

Un equip tècnic ha treballat en la reparació i instal·lació dels mòduls avariats de l’estació emissora (antena repetidor TDT) ubicada al dipòsit del polígon Sant Ermengol i que dóna senyal de televisió als barris de Can Vilalba i Les Carpes del nostre municipi.

Amb aquesta reparació, els veïns i veïnes dels barris de Can Vilalba i Les Carpes reben correctament el senyal dels canals d’Atresmedia (Antena 3, La Sexta, Neox, Nova, Antena 3 HD, La Sexta HD), Mediaset (Boing, Mega, Factoría de Ficción). i EDC (8tv, Barça TV, Rac 105 i TV3 HD).

Des de l’Ajuntament d’Abrera preguem que disculpin les molèsties causades durant els treballs de reparació de l'avaria.