DIMARTS, 14/08/2018 | 08:49 h

Modifiquem el sistema d’estacionament per millorar la seguretat

12/12/2017

Les obres de reasfaltatge i repintat que estem realitzant des de la Regidoria d’Obres i Serveis de l’Ajuntament d’Abrera inclouen la modificació del sistema d’estacionament a alguns carrers del municipi.

Als carrers Casamada i Martorell, entre els carrers Terrassa i rambla de Torrentet, s’han substituït els aparcaments en semibateria (s’estaciona en el sentit de la marxa, en diagonal a la vorera) pels aparcaments en semibateria inversa (també en diagonal a la vorera, però s’entra fent marxa enrere i s’inicia la circulació cap endavant).

Els estacionaments en semibateria inversa són més segurs a l’hora de circular pel municipi, ja que es millora la visibilitat dels vehicles que s’incorporen a la via pública.

El sistema d’aparcament es canviarà en alguns carrers més del nostre municipi els propers mesos.