DIJOUS, 16/08/2018 | 00:45 h

• Festes de Cap d'Any
  • Festa Jove. Revetlla de Cap d'Any
  • Queda't a Abrera per Cap d'Any!

Queda’t a Abrera per Cap d’Any!

11/12/2017

Des de l’Ajuntament d’Abrera t’oferim molt més per Cap d’Any: dues festes i dos ambients diferents! Com l’any passat, podràs gaudir de la Revetlla Jove de Cap d’Any de 00.30 h a 05.00 h. al Pavelló Esportiu Municipal amb BigFriday. D’altra banda, tindràs la Revetlla de Cap d’Any 80’s 90’s 2018 de 00.30 h a 05.00 h al gimnàs de l’Escola Francesc Platón i Sartí amb DJ Emilio.

Totes dues festes amb aforament limitat!

Novetats en el sistema de la venda anticipada d’entrades

La venda d’entrades es realitzarà el dissabte 16 i el diumenge 17 de desembre al Gimnàs de l’Escola Ernest Lluch (passeig Estació, 15) en horari de 9.00 h a 20.00 h.

La novetat serà que hi haurà entrades reservades en exclusiva per a la gent d’Abrera. Per la Revetlla Jove de Cap d’Any es posaran a la venda un total de 1.620 entrades. D'aquestes 972 seran per a persones empadronades al municipi d’Abrera.

Per la Revetlla de Cap d’Any 80’s 90’s es posaran a la venda 440 entrades i 264 seran per a persones empadronades al municipi.

La novetat serà que hi haurà entrades reservades en exclusiva per a la gent d’Abrera. En el cas que aquestes entrades s’exhaureixin, es comunicarà mitjançant les xarxes socials de BigFriday i les vies de comunicació de l’Ajuntament la venda oberta per a tots els ciutadans.

Per a poder-se beneficiar serà imprescindible presentar el DNI original amb l’ adreça d’Abrera. En el cas que sigueu residents d’Abrera però en el DNI consti una adreça d’un altre municipi, caldrà acompanyar aquest amb un volant d’empadronament que es podrà sol·licitar prèviament a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament d’Abrera fins el divendres 15 de desembre de 2017, prèvia presentació de la documentació identificativa original, i sempre a petició d’un major d’edat del domicili.

Modificació respecte al flyer promocional

En el cas dels/les menors d’edat entre 14 i 17 anys, hauran de presentar l’autorització del pare/mare o tutor/a legal per a poder accedir al recinte. No cal presentar autorització per a l'adquisició de les entrades.

Les entrades dels/les menors de 14 anys les hauran de comprar els seus pares/mares o tutors/es legals. Aquests hauran d’anar degudament acreditats, seguint els mateixos criteris anteriors: amb domicili d’Abrera en el DNI o acompanyant aquest amb un volant d’empadronament.

La venda d’entrades per a la resta de públic, en cas de que no s’exhaureixin abans, serà el dilluns 18 i el dimarts 19 de desembre al mateix Gimnàs de l’Escola Ernest Lluch (passeig Estació, 15) en horari de 17:00 h a 21.00 h.

Preu de les entrades

Entrada general: 5 €

Menors de 0 a 12 anys: 3 €

Joves entre 12 i 35 anys amb carnet del Casal de Joves, fet abans del 30/11/2017: 3€

Condicions de venda

Cal recordar que només es podrà adquirir una entrada per DNI i als majors de 18 anys se’ls hi podran vendre, com a màxim, 4 entrades amb els DNI’s corresponents.

A les persones de 14 a 17 anys se’ls podrà vendre una única entrada presentant el seu DNI.

Caldrà complir en tots els casos els requisits assenyalats anteriorment per acreditar la residència a Abrera.

El mateix dia de la festa no hi haurà venda a la taquilla, si amb la venda anticipada s’exhaureixen totes les entrades.

Des de l’Ajuntament d’Abrera et convidem a gaudir de les nostres festes per donar la benvinguda a l’any 2018. Per Cap d’Any, queda’t a Abrera!