DIMECRES, 15/08/2018 | 01:18 h

• Clàssics del Jazz al Mercat Municipal

Clàssics de Jazz al mercat municipal!

1/12/2017

En el marc del novè aniversari del Mercat Municipal d’Abrera, dins del mateix recinte, es va realitzar el 25 de novembre passat un nou concert del cicle musical Musica’t: Clàssics de Jazz.

La vetllada va començar amb un preludi interpretat per dos alumnes de l’Escola de Música d’Abrera, la Manuela Delgado i el Frank Bonilla.

El concert va ser interpretat pel duet format per pare i filla, Mar & Jaume Vilaseca. El repertori va començar amb peces del jazz clàssic amb Cole Porter, seguint amb cançons de blues de Ray Charles i Steve Wonder, passant per la bossanova de Tom Jobim i finalitzant amb el conegut Across the Univers de The Beatles.

El públic i els clients van gaudir d’un acte poc habitual com és un concert de música en directe, en un espai d’ús quotidià, com ara el mercat municipal.