DIMECRES, 19/09/2018 | 12:55 h

• Dscn0255
  • Dscn0376
  • Dscn0377

El Club Bàsquet Abrera presenta els equips de la temporada 2017-2018 al ritme de batuka!

4/12/2017

El Pavelló Municipal d’Esports va acollir, el dissabte 25 de novembre, l’animada presentació dels equips de la temporada 2017-2018 del Club Bàsquet Abrera. Els familiars dels jugadors i jugadores i simpatitzants de l’entitat van omplir un any més la graderia de la instal•lació esportiva.

El club té 151 jugadors i jugadores, distribuïts en 14 equips i 18 entrenadors i entrenadores, a més dels nens i nenes de l’escola de bàsquet i els veterans. El CB Abrera porta 32 anys fomentant el bàsquet al nostre municipi. Per aquest curs, l’entitat aposta per la cantera i esdevenir un club més proper i participatiu.

La presentació, amb l’amenització del grup de batuka Tokem x tu, va comptar amb la presència de l’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, el regidor d’Esports, Cultura i Gent Gran, Francisco Sánchez, la regidora d’Infància, Joventut, Dones i Igualtat i Comunicació, Montse Navarro, i el regidor Miguel Carrión.

Aquesta temporada, el Club Bàsquet Abrera estrena nous equipaments i torna a tenir un equip femení (mini femení). Com a objectius, el club aposta fomentar el bàsquet base, sobretot l’escola i el mini femení. Seguiran fent jornades esportives en els col·legis del municipi. També, aposten per mantenir l'equip sènior a Tercera o la possibilitat de pujar-lo a Segona Catalana.

Club solidari
Durant la presentació també es van recollir aliments per a Càritas Abrera i es va anunciar l’adhesió del club al manifest contra la violència de gènere impulsat per diverses entitats del municipi. Una jugadora de l’entitat va llegir el manifest i seguidament es va fer un minut de silenci.