DIVENDRES, 21/09/2018 | 04:59 h

• Concurs d'Aparadors

Participa al concurs d’aparadors de Nadal!

1/12/2017

Fins les dues de la tarda del divendres 15 de desembre tothom que ho desitgi podrà formar part del jurat popular del setè Concurs d’Aparadors de Nadal que hem convocat des del Departament de Promoció Econòmica i Comerç de l’Ajuntament d’Abrera. En total són 18 establiments comercials d’Abrera que estan identificats mitjançant un distintiu com a participants al concurs.

L'objectiu del concurs és promoure i dinamitzar el comerç local fent que el Nadal de 2017 sigui una festa als carrers i establiments del municipi. Així, la temàtica serà la festivitat nadalenca en qualsevol dels seus aspectes representatius.

Podeu votar en aquesta pàgina web fent clic aquí. També podeu votar de forma presencial a la bústia ubicada a la primera planta del Mercat Municipa. Cada participant, que s’ha identificar amb les seves dades personals, només pot votar una única vegada a un únic aparador.

Diverses modalitats

Un jurat especialitzat escollirà el primer premi, el premi al millor aparador en la modalitat de reciclatge i el premi a la millor pàgina web o xarxa social, mentre que també hi haurà un premi popular amb jurat popular mitjançant votacions.
El jurat valorarà l’originalitat, creativitat i innovació, la qualitat artística, la utilització de materials propis de l’activitat del comerç i que siguin respectuosos amb el medi ambient així com l’adequació a la temàtica.

El veredicte es coneixerà el 24 de desembre!

Més informació al Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera (Mercat Municipal, 1a. Planta. Rambla del Torrentet, 16 - C / Martorell, 20), de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i dimecres de 16.30 h a 19 h i al telèfon  937700102 - Fax: 937701736 i correu electrònic: promocioeconomica.ajuntament@ajuntamentabrera.cat