DIVENDRES, 17/08/2018 | 12:51 h

Tenim cura de les palmeres del nostre municipi

4/12/2017

Des de l’Ajuntament informem que dilluns i dimarts de la propera setmana, dies 4 i 5 de desembre, es realitzarà el tractament fitosanitari pel control dela plaga del morrut de les palmeres de titularitat municipal.

Les actuacions es faran entre les set del matí i les tres de la tarda, als següents punts: plaça de l’Església, plaça de la Creu, plaça de Moià, avinguda de Lluís Companys, Passeig de l’Estació, al cementiri, a la plaça de Rafael Casanova i la rotonda del carrer Pagesia.

El morrut de les palmeres, de recent introducció al nostre territori, produeix danys d’importància a diferents espècies de palmeres fins arribar a produir la seva mort.