DIMECRES, 19/09/2018 | 11:55 h

• Audiència pública de Pressupostos. Ca n'Amat

• Audiència pública de Pressupostos. Ca n'Amat
  • Audiències públiques de pressupostos 2018

Audiències Públiques de Pressupostos 2018. Participa-hi!

28/11/2017

Des de l’Ajuntament d’Abrera realitzem aquesta setmana l’Audiència Pública de Pressupostos a diferents espais del nostre municipi. L’objectiu d’aquesta iniciativa, que vam iniciar l'any passat, és apropar-nos als barris i recollir les propostes dels veïns i veïnes d’Abrera per l’elaboració dels pressupostos municipals de l’any vinent.

El Casal Social de Les Carpes de Vilalba va acollir aquest dilluns, 27 de novembre, la primera de les audiències públiques de pressupostos.

Dimarts, 28 de novembre, l'audiència va tenir lloc al Casal Social de Ca n'Amat. (Sant Esteve, 47. Sant Esteve de Sesrovires).

Aquest dimecres 29 de novembre tindrà lloc al Casal Social de Can Vilalba. (Circumval·lació, 3). A les 20 hores.

Divendres 1 de desembre. Casa de Cultura. (Federico García Lorca, 17). A les 20 hores.

Dissabte 2 de desembre. Casal Social de Santa Maria de Vilalba. (Major de Santa Maria de Vilalba, 13). A les 11 hores.

Us convidem a participar a les diferentes audiències i també a presentar les vostres propostes al correu electrònic pressupostos2018@ajuntamentabrera.cat. Abrera participa! Entre tots fem Abrera!