DIVENDRES, 17/08/2018 | 12:53 h

Participem a la reunió d’alcaldes amb la Generalitat per la retirada de la concessió del servei de bus entre Igualada i Barcelona

28/11/2017

L’alcalde, Jesús Naharro, juntament amb els alcaldes d’Igualada, el Bruc i Castellolí va participar, el divendres 24 de novembre, en una trobada de batlles amb la Generalitat celebrada al consistori d’Igualada.

En aquesta trobada, el departament de Territori va indicar que iniciarà properament els tràmits per retirar la concessió del servei regular de bus entre Igualada i Barcelona a l’empresa Monbus Hispano Igualadina per les diverses irregularitats detectades.

Els alcaldes i els responsables de la Generalitat van analitzar els resultats d’una auditoria externa que ha avaluat el servei de transport al llarg dels últims mesos. L’auditoria assenyala retards, canvis d’horari no comunicats als usuaris, vehicles en mal estat o una informació telefònica molt deficient.

Territori enllestirà properament una vintena d’expedients sancionadors i preveu iniciar aviat l'expedient de caducitat de la concessió.

Queixes dels usuaris
El regidor de Mobilitat de l’Ajuntament, Albert Roca, vol donar les gràcies als usuaris d’Abrera que fan servir aquesta línea de bus i que ens van indicant les incidències que es troben, ja que des de l’Ajuntament traslladem aquestes queixes a la Generalitat, òrgan competent del servei,  per tal que es vagin solucionant els problemes que hi ha.

Inspeccions de la Policia Local

Per altre banda, el regidor també vol destacar que, per part de la Policia Local d’Abrera, s’ha realitzat una sèrie d`’inspeccions aleatòries a la parada del Rebato, en hores puntes i conflictives per fer un informe oficial de l’Ajuntament, el qual hem traslladat a la Generalitat perquè l’incorpori a l’auditoria. Per part de la Generalitat, ens han agraït aquestes tasques, ja que tota aquesta informació és necessària per tal de buscar la millor solució al problema que hi ha en aquesta línia de bus.

Desde la regidoria de mobilitat, animem al tots els usuaris de transport públic a indicar-nos totes aquelles incidències que es vagin trobant per traslladar-les a  la Generalitat i posar-hi remei a l’adreça de correu electrònic mobilitat@ajuntamentabrera.cat