DIJOUS, 16/08/2018 | 00:43 h

• Glops, Càpsules escèniques. Tercera edició

Bona rebuda de la tercera edició de Glops, Càpsules escèniques

24/11/2017

La darrera edició de les Càpsules Escèniques Glops es va realitzar el dissabte 18 de novembre amb col•laboració dels comerços d’Abrera. El recorregut va començar a la plaça de la Constitució. Amb l’ajut de tres guies, els espectadors van ser acompanyats a tres locals on es realitzaven els espectacles.

Al primer d’ells, a la botiga de roba per a nens Bambi, la companyia Kamaleonik va presentar l’obra de teatre Cupi2: an (idiot) love story, una peça molt divertida i plena d’enganys que va fer gaudir al públic.

El segon espectacle a La Remarc, comerç de joguines i roba per a nens,  va ser un tastet de diferents fragments de dansa contemporània de l’espectable Homo Tecnològicus, de la companyia Psicoproject en moviment, on a partir de la barreja d’elements performàtics, del video art i la dansa ens qüestionaven: La tecnologia ens fa més humans?

Per finalitzar el recorregut, al local de Global Serveis SL, es va realitzar un espectable de titelles amb la tendresa i nostàlgia de l’obra Arrugat de la Companyia Clancarakol.

Esperem que amb la bona rebuda per part del públic i dels comerciants es realitzin pròximes edicions del cicle de càpsules escèniques Glops.