DIJOUS, 16/08/2018 | 00:47 h

• Cursos formació

Busques feina i et cal formació? Apunta’t als cursos de formació ocupacional 2017-18!

27/11/2017

Des de l’Ajuntament d'Abrera hem obert el procés de preinscripció per als cursos de formació ocupacional 2017-18. Aquesta formació s’adreça, prioritàriament, a persones aturades, inscrites a l’Oficina de Treball de la Generalitat com a demandants d’ocupació.

Aquests cursos estan cofinançats pel Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social, el Servei d'Ocupació de Catalunya i el Fons Social Europeu que promou el Servei Públic d’Ocupació de Catalunya. Es desenvoluparan des del proper mes de desembre de 2017 fins a octubre de 2018.

Les persones interessades ja poden fer la preinscripció als següents cursos i certificats de professionalitat:

Curs d’ Activitats de gestió administrativa de 920 hores, que té previst iniciar-se el dilluns 11 de desembre i finalitzarà l’octubre de 2018.

Curs d’ Organització i gestió de magatzem de 400 hores, que té previst iniciar-se al febrer de 2018 i finalitzarà al mes de juny.

Per a més informació i inscripcions, els interessats es poden adreçar al Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera, ubicat a la primera planta del Mercat Municipal, trucar al telèfon 93 770 01 02 o enviar un correu electrònic a l’adreça promocioeconomica.ajuntament@ajuntamentabrera.cat en horari de matí de 9 h a 14 h de dilluns a divendres, i les tardes de dimecres de 16.30 h a 19 h.