DIMARTS, 14/08/2018 | 08:52 h

• Confetti

Obrim la segona convocatòria del concurs pel servei de bar de la Festa de Cap d’Any 80’s-90’s

27/11/2017

Des de la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament d'Abrera obrim una segona convocatòria per la llicència d’ocupació temporal per prestar el servei de bar de la Festa de Cap d’Any 80’s-90’s, que tindrà lloc al Gimnàs Municipal de l’Escola Francesc Platón i Sartí.

Les propostes s’han de presentar al registre general de l’Ajuntament d’Abrera, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), plaça de la Constitució, 1, de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores (dimarts i dimecres també de 16.30 h a 19.00 h). La documentació s’ha de presentar en un sobre tancat, acompanyades d’una instància on constin les dades de l’entitat o persona jurídica interessada.

La primera convocatòria del concurs pel servei de bar de la Festa de Cap d’Any 80’s-90’s va quedar desert. Per això s'ha obert una segona convocatòria perquè puguin presentar el seu projecte persones físiques o jurídiques que siguin titulars d’una activitat destinada a la restauració.

El concurs del servei de bar de la Festa Jove de Cap d'Any va quedar cobert a la primera convocatòria.

Més informació a les bases (feu clic aquí).