DIMARTS, 14/08/2018 | 21:22 h

• Porró lila
  • Ajuntament lila
  • Abrera diu Prou a la Violència de Gènere! Participa-hi!

• Abrera diu Prou a la Violència de Gènere! Participa-hi!
  • 25 de novembre de 2017. Abrera diu Prou!

Abrera s’il·lumina de color lila per dir Prou! a la violència de gènere

24/11/2017

La façana de l’Ajuntament i la rotonda d’entrada del barri del Rebato s'il·luminen de color lila des d'aquest dijous i fins diumenge amb motiu del Dia Internacional per a la Eradicació de la Violència Masclista i qualsevol tipus de violència, que se celebra demà, 25 de novembre.

Des de la Regidoria de Dones i Igualtat de l’Ajuntament d’Abrera apostem per una societat sense violència i us convidem a participar a les diferents activitats que hem organitzat al voltat d’aquesta data.

Aquesta tarda, a partir de les 17 hores, a la plaça de l’Ajuntament es farà un taller contra la violència de gènere per a infants. Seguidament, un grup de dones llegirà un document escrit per elles titulat “El dret de les dones i els seus fills i filles a una vida sense violència”.

Després, alumnes de l’Institut Voltrera llegiran un manifest i es farà una encesa d’espelmes. Organitza l’activitat la Regidoria de Dones i Igualtat amb la col·laboració de les entitats Dones i Futur i Associació Abrera contra la Violència de Gènere.

Demà dissabte 25 de novembre tindrà lloc al Pavelló Esportiu Municipal a les 18 hores una nova sessió del Taller de Defensa Personal. Aquest és gratuït i adreçat a la població femenina. No es necessària la inscripció.

I a les 22 hores, el grup femení Wimen, format per quatre veus femenines acompanyades per un piano, oferirà a l’auditori del Centre Polivalent un concert amb versions de temes musicals coneguts.

Caminada popular
L’endemà, el diumenge 26 de novembre, realitzarem la primera marxa popular Abrera contra la violència de gènere. Més de 300 persones de totes les edats s'han inscrit per participar a la marxa. La sortida serà a les 10 h davant de l’Ajuntament, a la plaça de la Constitució, i l’arribada cap a les 12 h. Hi haurà samarreta i entrepà pels participants!

Des de la Regidoria de Dones i Igualtat organitzem la caminada amb la col·laboració del Centre Excursionista d’Abrera i Protecció Civil.