DIJOUS, 16/08/2018 | 04:24 h

• Casa de Cultura
  • Audiències públiques de pressupostos 2018

Audiències Públiques de Pressupostos 2018. Participa-hi!

23/11/2017

Des de l’Ajuntament d’Abrera realitzarem la setmana vinent l’Audiència Pública de Pressupostos a diferents espais del nostre municipi. L’objectiu d’aquesta iniciativa, que vam iniciar l'any passat, és apropar-nos als barris i recollir les propostes dels veïns i veïnes d’Abrera per l’elaboració dels pressupostos municipals de l’any vinent.

Les audiències públiques tindran lloc al Casal Social de les Carpes de Vilalba, Casal Social de Ca n'Amat, Casal Social de Can Vilalba, Casa de Cultura (nucli urbà), i Casal Social de Santa Maria de Vilalba del dilluns 27 de novembre al dissabte 2 de desembre.

Dilluns 27 de novembre. Casal Social de Les Carpes de Vilalba (Empordà, 4). A les 20 hores.

Dimarts 28 de novembre. Casal Social de Ca n'Amat. (Sant Esteve, 47. Sant Esteve Sesrovires). A les 20 hores.

Dimecres 29 de novembre. Casal Social de Can Vilalba. (Circumval·lació, 3). A les 20 hores.

Divendres 1 de desembre. Casa de Cultura. (Federico García Lorca, 17). A les 20 hores.

Dissabte 2 de desembre. Casal Social de Santa Maria de Vilalba. (Major de Santa Maria de Vilalba, 13). A les 11 hores.

Us convidem a participar a les diferentes audiències i també a presentar les vostres propostes al correu electrònic pressupostos2018@ajuntamentabrera.cat. Abrera participa! Entre tots fem Abrera!