DIMARTS, 16/04/2024 | 07:29 h

José Juan Cuesta y Dani Mendoza reforçaran el Club Frontenis Abrera

21/11/2017

El Club Frontenis Abrera comptarà amb dos importants reforços a partir del mes de gener. El veí d’Abrera, José Juan Cuesta, i Dani Mendoza tornaran a les files de l’entitat esportiva del municipi i defensaran els seus colors a la Divisió d'Honor, la màxima categoria del frontenis català.

Els jugadors han format part del Club Sant Fost de Capsentelles dues temporades (2016 i 2017), on han participat a un gran nivell arribant a disputar els play off’s per el títol de Divisió d’Honor.

Per a la propera temporada, ambdós jugadors tornaran de nou a formar part del club abrerenc després d’haver arribat a un acord entre entitat i esportistes. Des de la directiva del club es valora molt positivament el retorn dels jugadors: “Sens dubte seran dos reforços molt importants per el nostre Club i resultaran claus per seguir sumant títols. Estem molt contents de tornar a comptar amb tots dos en el nostre equip”.