DIJOUS, 18/04/2024 | 21:34 h
  • Imagen 1700

Sorteig dels 75 pisos de protecció social a Can Morral

30/3/2012

La Sala Municipal d´Abrera s´ha omplert amb els més de 200 sol·licitants dels pisos de protecció oficial al barri de Can Morral. Aquest divendres s´ha fet el sorteig dels 75 habitatges de lloguer amb opció de compra, situats al camí del Riu, i els carrers Olesa i Jaume I. Alguns dels afortunats ja han pogut visitar la seva futura llar.

Els habitatges tenen una superfície útil d´entre 55 i 80 metres quadrats i plaça d´aparcament. Hi ha pisos de dos i tres dormitoris i sis d´ells són adaptats per a persones amb mobilitat reduïda.

El lloguer mensual oscil·la entre els 300 i els 400 euros. En cas d´adquirir l´habitatge en els primers 5 anys, els compradors es podran deduir el 100% del que han pagat de lloguer, i si és en un termini de 10 anys la deducció serà del 50%.

Aquests pisos formen part d´una promoció de 179 habitatges que va construir l´Institut Català del Sòl (Incasòl) en conveni amb l´Ajuntament d´Abrera. Alguns d´aquests habitatges no es van poder adjudicar per la dificultat dels demandants a aconseguir hipoteques, i, per a facilitar l´accés dels veïns a l´habitatge, s´han adaptat a la modalitat de lloguer amb opció de compra. En total són gairebé 300 pisos socials els que s´han lliurat al barri de Can Morral.

Divendres, 30 de març de 2012