DIMECRES, 19/09/2018 | 12:55 h

• Premi Literari Delta

Es convoca el II Concurs de Relats – Imagina Abrera

8/11/2017

La Papereria Abrera, amb la col•laboració de la Regidoria de Cultura i de l’Associació d’Empresaris d’Abrera, organitza un concurs literari dirigit a persones adultes de qualsevol nacionalitat i residència.

Es demana la creació d'un relat, escrit en llengua catalana o castellana, que tingui com a referent el poble d’Abrera, com espai per a qualsevol història fictícia explicada en qualsevol gènere literari i amb una extensió de deu fulls en cos de 12 punts i Arial.

En la valoració dels treballs es tindrà en compte la qualitat literària i l’originalitat de l’enfocament. Els treballs hauran de ser originals i inèdits i no podran haver estat premiats anteriorment ni trobar-se pendents de la resolució d’altres certàmens.

El premi seran 200€ pel primer classificat, 150€ pel segon i  100€ pel tercer.

El període d’admissió d’originals començarà l'1 de desembre de 2017 i finalitzarà el dia 31 de març de 2018. Podran enviar-se al correu electrònic abrera.papeleria@gmail.com tenint en compte que cal adjuntar dos arxius: primer, el relat com a pseudònim i en el segon, incloent un full amb el títol del relat, el nom complert del autor/a, data de naixement, direcció i telèfon de contacte.

També es podrà fer de forma presencial a la Llibreria i papereria Abrera a la direcció Rambla Torrentet num.12 local 1 d’Abrera i el seu telèfon és el 937700573.

El 21 d’Abril de 2018 es farà l’entrega dels premis en un acte públic. El lloc i l’hora s’informarà uns dies abans a través dels canals de comunicació del municipi.

Més informació:

Papereria Abrera