DIMECRES, 21/11/2018 | 03:09 h

Signem amb les escoles del municipi els convenis per a la subvenció del material autoeditat

8/11/2017

L’alcalde, Jesús Naharro, i les directores de les tres escoles del municipi (Escola Josefina Ibáñez, Ernest Lluch i Francesc Platón i Sartí), van signar a l’Ajuntament, el dijous 2 de novembre, els convenis pels ajuts per a la compra del material autoeditat.

L’ajut que ofereix l’Ajuntament s’adreça a tots els alumnes empadronats a Abrera i matriculats en centres educatius públics o concertats en els cursos d’ensenyament obligatori, des de P3 a 4t d’ESO.

A més, en el marc de l’aposta dels centres educatius per a l’ús de les tecnologies a l’aula, concedim un ajut econòmic de 75 € per a l’adquisició de l’ordinador o la tauleta digital, així com una subvenció del 50% del cost dels continguts educatius digitals.

Igualment, per als alumnes matriculats en escoles d’educació especial, l’ajut és del 50% del cost del material didàctic.

En el cas de les escoles d’Abrera, es fa un conveni amb les escoles per tal que les famílies rebin directament l’ajut del 50% per al material autoeditat, que elabora el propi centre i que substitueix algun llibre de text.

A més de la signatura dels convenis, l’alcalde i les directores (Consol Huerga, Núria Grima i Judith Gonell) van comentar l’inici de curs i la col·laboració entre l’Ajuntament i les escoles per millorar els nostres centres educatius.