DIMECRES, 19/09/2018 | 20:40 h

• Oficina d'Atenció Ciutadana. Ajuntament d'Abrera

Exposició pública del cens electoral amb motiu de les eleccions del 21 de desembre

7/11/2017

Des de l’Ajuntament d’Abrera informem que fins el proper divendres 10 de novembre (inclòs) es troba en període d’exposició pública el cens electoral per a les eleccions al Parlament de Catalunya previstes pel dijous 21 de desembre de 2017.

Així, tots els veïns i veïnes del municipi que ho desitgin poden consultar les llistes provisionals del cens electoral -tancades l’1 d’agost d’enguany- i presentar reclamacions si s’escau.

Per realitzar la comprovació cal personar-se a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1) en horari d’atenció al públic de 9.00 a 14.00 hores (dimarts i dimecres també de 16.30 h a 19.00 h) i presentar el Document Nacional d’Identitat (DNI), el passaport o el permís de conduir.