DIMECRES, 21/11/2018 | 02:49 h

• Ajuntament d'Abrera

Serveis mínims a l’Ajuntament d’Abrera amb motiu de la vaga general del 8 de novembre de 2017

7/11/2017

Des de l’Ajuntament d’Abrera informem de l’establiment de serveis mínims amb motiu de la vaga general convocada per aquest dimecres, 8 de novembre de 2017, per la Intersindical CSC.

Els departaments de l’Ajuntament que oferiran aquest dimecres serveis mínims per assegurar el seu funcionament són els següents:

Oficina d’Atenció Ciutadana: 3 persones.

Brigada Municipal: 2 persones del Servei d’Aigües Municipal.

Unitat de Recursos Humans: 1 persona.

Departament d’Intervenció: 2 persones.

Departament de Secretaria: 1 persona.

Ràdio Abrera: 1 persona.

Departament d’Urbanisme i Territori: 1 persona d’atenció al públic.

Departament de Serveis Socials: 1 persona d’atenció al públic.

Centre Aquàtic Municipal: 1 persona d’atenció al públic en cada torn de matí, tarda i nit. 1 socorrista en cada torn de matí i tarda i nit. 1 educador/a esportiu a la sala de fitness en cada torn de matí, migdia, tard i tarda/nit. 1 persona de manteniment en la cobertura de tot l’horari del centre. 1 persona de neteja (personal extern).

Biblioteca: 2 persona d’atenció al públic.

Departament de Promoció Econòmica: 1 persona d’atenció al públic.

Escola de Música: 2 persones.

Serveis mínims a les escoles, l'institut i centres sanitaris
Les Escoles Francesc Platón Sartí, Ernest Lluch i Josefina Ibáñez i l'institut Voltrera funcionen amb serveis mínims. També els centres sanitaris del municipi. El transport escolar ha funcionat amb normalitat.