DILLUNS, 24/09/2018 | 23:16 h

• 25 de novembre de 2017. Abrera diu Prou!

Aquest mes de novembre, Abrera diu Prou a la violència de gènere!

7/11/2017

Des de la Regidoria de Dones i Igualtat de l’Ajuntament d’Abrera apostem per una societat sense violència. Amb aquesta finalitat, aquest mes organitzem diferents activitats al voltant del Dia Internacional per a la Eradicació de la Violència Masclista i qualsevol tipus de violència, que se celebra el 25 de novembre.

Amb una mirada igualitària, apostem per la sensibilització i la prevenció. És amb aquesta mirada que Abrera diu Prou! Les activitats començaran el proper dijous 16 de novembre. El Casal de Joves (Centre Polivalent, plaça del Rebato, 1) acollirà de les 17 hores a les 20 hores el Taller xerrada: “Comunicación no violenta”.
Aquest és un taller gratuït. Places limitades. Inscripcions el dilluns 13, dimarts 14 i dimecres 15 de novembre de 9.30 h a 13.30 h a la seu de la Regidoria de Serveis Socials, carrer Tarragona, 2 (Sant Hilari). Telèfon: 93 770 29 11, o al correu electrònic dones.igualtat@ajuntamentabrera.cat.

El diumenge 19 de novembre, el CineClub Emmetzinats i l’Associació Abrera contra la Violència de Gènere organitzen amb la col·laboració de la Regidoria de Dones i Igualtat un cine fòrum amb la pel·lícula:  "Las Inocentes", que tindrà lloc a les 19.00 hores al Centre Polivalent.

El dilluns 20 de novembre, els alumnes de 3r i 4r d’ESO del Institut Voltrera, amb la col·laboració de la Regidoria de Joventut, assistiran a l’auditori del Centre Polivalent a la representació de les obres de teatre “1000 Likes” i “És de conya”, a les 10.20 h i 12.35 h.

Manifest i encesa d’espelmes
El Divendres 24 de novembre, la plaça de l’Ajuntament acollirà la lectura d’un manifest, a càrrec d’alumnes de l’Institut Voltrera, encesa d’espelmes i un taller contra la violència de gènere per a infants a partir de les 17 hores. Organitza l’activitat la Regidoria de Dones i Igualtat amb la col·laboració de les entitats Dones i Futur i Associació Abrera contra la Violència de Gènere.

El dissabte 25 de novembre tindrà lloc al Pavelló Esportiu Municipal a les 18 hores una nova sessió del Taller de Defensa Personal. Aquest és gratuït i adreçat a la població femenina. No es necessària la inscripció.

I a les 22 hores, el grup femení Wimen, format per quatre veus femenines acompanyades per un piano, oferirà a l’auditori del Centre Polivalent un concert amb versions de temes musicals coneguts.

Caminada popular
L’endemà, el diumenge 26 de novembre, realitzarem la primera marxa popular Abrera contra la violència de gènere. La sortida serà a les 10 h davant de l’Ajuntament, a la plaça de la Constitució, i l’arribada cap a les 12 h. Hi haurà samarreta pels primers 500 inscrits i entrepà per a tots els participants.

Inscripcions el dimarts 14 i dimecres 15 de novembre de 9.30 h a 13.30 h i de 15.30 h a 19.00 h, i el dijous 16 de novembre de 9.30 h a 13.30 h, a la seu de la Regidoria de Serveis Socials, carrer Tarragona, 2 (Sant Hilari). Des de la Regidoria de Dones i Igualtat organitzem la caminada amb la col·laboració del Centre Excursionista d’Abrera i Protecció Civil.

A més, durant tot el mes de novembre, la Biblioteca Josep Roca i Bros (Federico Garcia Lorca, 17)  acull l’exposició de llibres “Tractem-nos amb respecte”. I, a les escoles, els alumnes de 6è realitzen tallers per la igualtat amb la col·laboració de la campanya de sensibilització “Drets de la Infància”.