DIMECRES, 26/09/2018 | 01:47 h

• Èxit de la vetllada lírica del cicle Musica’t!

Èxit de la vetllada lírica del cicle Musica’t!

6/11/2017

L’Església de Sant Pere va acollir el diumenge 29 d’octubre un nou concert del cicle Musica’t, que organitzem des de la Regidoria d’Acció Cultural de l’Ajuntament d’Abrera. Amb aquests concerts gratuïts promocionem la música clàssica al nostre municipi.

El grup líric format per la soprano Anna Niebla i el tenor Pau Armengol, acompanyat al piano per Francesc Soler, van interpretar àries d’òperes conegudes.

La primera part del concert dedicada a peces de Mozart des de fragments de les Noces de Fígaro, de Così fan tutte i de Don Giovanni. La  segona part, amb fragments de Carmen de Bizet i peces de G. Donizetti. El públic va sortir entusiasmat després de la vetllada lírica!

Amb el Festival Musica’t pretenem que un bé cultural com la música en directe estigui a l’abast de tots els nostres veïns i veïnes, amb la col·laboració de la Fundació Persona, Societat i Cultura.