DIMECRES, 15/08/2018 | 01:18 h

• Concurs d'Aparadors

Participa al concurs d’aparadors de Nadal!

3/11/2017

Des de la Regidoria de Promoció Econòmica i Comerç hem convocat la setena edició del concurs d’aparadors de Nadal, que té com a objectiu promoure i dinamitzar el comerç local fent que el Nadal de 2017 sigui una festa als carrers i establiments del municipi. Així, la temàtica serà la festivitat nadalenca en qualsevol dels seus aspectes representatius.

Pot participar qualsevol comerç d’Abrera amb aparador o pàgina web, segons la categoria a la que es presentin. La inscripció és gratuïta i fins el divendres 24 de novembre es podrà formalitzar omplint una fitxa (feu clic aquí per descarregar el document) que s’haurà de lliurar a les dependències de Promoció Econòmica, a la primera planta del Mercat Municipal. En el moment de la inscripció es donarà un distintiu que s’haurà de col·locar en els aparadors que hi participin al concurs a partir de l’1 de desembre.

Diverses modalitats

Un jurat especialitzat escollirà el primer premi, el premi al millor aparador en la modalitat de reciclatge i el premi a la millor pàgina web o xarxa social, mentre que també hi haurà un premi popular amb jurat popular mitjançant votacions.
El jurat valorarà l’originalitat, creativitat i innovació, la qualitat artística, la utilització de materials propis de l’activitat del comerç i que siguin respectuosos amb el medi ambient així com l’adequació a la temàtica.

Podeu consultar les bases completes fent clic aquí.

Més informació dels cursos al Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera (Mercat Municipal, 1a. Planta. Rambla del Torrentet, 16 - C / Martorell, 20), de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i dimecres de 16.30 h a 19 h i al telèfon  937700102 - Fax: 937701736 i correu electrònic: promocioeconomica.ajuntament@ajuntamentabrera.cat