DIMECRES, 26/09/2018 | 00:52 h

• Infància
  • El mes de la infància a Abrera

Donem la benvinguda al mes de la infància!

31/10/2017

El proper dissabte, 4 de novembre, donarem la benvinguda a la nova Regidoria d’Infància amb activitats gratuïtes, música, zumba amb l'entitat Vive y baila i un piscolabis a la Casa de Cultura. T'hi esperem!

El 20 de novembre de l’any 1989, l’Assemblea General de les Nacions Unides va aprovar la Convenció sobre els Drets de la Infància. Així doncs, volem aprofitar per inaugurar la nova Regidoria d’Infància de l’Ajuntament d’Abrera amb un mes de novembre ple d’activitats! Comencem el dissabte, 4 de novembre, amb diverses activitats gratuïtes que tindran lloc a la Casa de Cultura.

Taller de Taules de Llum. 10.00 h – 11.15 h
Vine a experimentar amb les taules de llums, tot fent construccions i vivint una aventura sensorial. Cal preinscripció a: infancia@ajuntamentabrera.cat. Aforament limitat. Activitat per a infants d’entre 4 i 8 anys.

Taller de Ioga en Família. 10.00 h – 11.15 h
Activitat familiar que reforça els vincles a través de dinàmiques i exercicis de ioga. Activitat per a infants i les seves famílies.

Presentació de la Regidoria d’Infància, animació de zumba amb Vive y Baila i piscolabis! 11.15 h – 12.15 h
Donarem la benvinguda a la nova Regidoria d’Infància envoltats de música, ball i un piscolabis. Activitat per a infants i les seves famílies.

Xerrada “La gestió emocional amb els infants” 12.15 h – 13.45 h
Reflexionarem sobre la importància de les emocions en el nostre dia a dia. Prendrem consciència de la influència dels referents familiars en la nostra personalitat i manera de gestionar les emocions. Parlarem de l’adult que som, com eduquem i com modificar els patrons i educar amb respecte i consciència. Activitat per a famílies i nens de 0 a 12 anys.

Taller de Màgia en Família. 12.15 h – 13.30 h
Realitzarem jocs d’enginy i màgia, i crearem aquest ambient màgic on el que és impossible esdevé possible. Els infants poden venir acompanyats de les seves famílies. Activitat per a infants a partir de 6 anys.

Taller de Taules de Llum. 12.15 h – 13.30 h
Vine a experimentar amb les taules de llums, tot fent construccions i vivint una aventura sensorial. Cada infant ha de venir acompanyat d’un adult. Cal preinscripció a: infancia@ajuntamentabrera.cat. Activitat per a infants d’entre 18 mesos i 3 anys.

Momo (versió lliure de Michael Ende). 18.00 h – 19.00 h
La companyia de teatre Anna Roca ens presenta Momo. Momo és una nena que posseeix la meravellosa qualitat de saber escoltar els altres i que desitja ajudar la gent a humanitzar les seves vides, sobretot quan els homes grisos decideixen apoderar-se d’un dels béns més preuats que posseeixen les persones: el seu temps. Perquè el temps és vida. I la vida resideix al cor.
Aquesta activitat, per a tots els públics, es realitzarà al Gimnàs de l'Escola Ernest LLuch. L'Aforament és limitat a 90 places.

Des de la Regidoria d'Infància et convidem a participar a les diferents activitats!