DIJOUS, 16/08/2018 | 04:21 h

• Castanyada i Halloween al Casal Social de Can Vilalba
  • Castanyada al Casal Social de Santa Maria de Vilalba

• Castanyada al Casal Social de Santa Maria de Vilalba

Celebrem la Castanyada i Halloween!

30/10/2017

El nostre municipi acull diferents propostes per a celebrar la festa de la Castanyada i Halloween al Centre Polivalent, a la Biblioteca Josep Roca Bros i als barris. Des de l’Ajuntament d’Abrera organitzem i col•laborem en aquestes activitats. Preparats per la festa?

Enguany, l’Associació d’Avis de Santa Maria de Vilalba ha estat la primera entitat del municipi en celebrar la castanyada. L’alcalde, Jesús Naharro, i el regidor de Gent Gran, Francisco Sánchez, van participar al berenar que va tenir lloc al Casal Social de Santa Maria de Vilalba, el divendres 27 d’octubre. Més de cinquanta veïns i veïnes van assistir al berenar, on no van faltar les castanyes, els panellets i els moniatos.

El barri de Can Vilalba també es va avançar a la Castanyada i va celebrar la festa el dissabte 28 d’octubre a la tarda al Casal Social amb un concurs i ball de disfresses i un concurs de pastissos al mateix Casal Social.

A la Biblioteca Josep Roca i Bros, aquest dimarts a partir de les 16.45 hores s’explicaran contes pels infants i s’acompanyaran amb castanyes.

Castanyada Jove

Al Centre Polivalent celebrarem la Castanyada amb diverses propostes a l’amfiteatre i al parc del centre a partir de les 17.00 hores: hi haurà una castanyada popular a càrrec de l’Espai Jove i del Centre Obert, actuacions en directe de grups i alumnes de l’Escola de música i moltes sorpreses terrorífiques!

Halloween a Les Carpes

També aquest dimarts se celebra Halloween al Casal Social de Les Carpes. A partir de les 18.00 hores hi haurà una “flashmob”: un ball organitzat del qual es gravarà un vídeo amb la coreografia “soco bate vira”. Després es realitzarà una “peque disco” pel públic infantil. A les 19.00 hores s’iniciarà el joc “Truc o tracte” on els nens i nenes aniran trucant per les cases col·laboradores de la urbanització que estaran marcades amb un distintiu a les portes. El llistat de cases col·laboradores es lliurarà el mateix dia.

El dia 4 de novembre es tornarà a realitzar Halloween amb moltes activitats: a les 17.00 hores es tornarà a repetir la flashmob i “peque disco”, i a partir de les 17.30 hores hi haurà un concurs de disfresses (les inscripcions seran gratuïtes i es faran el mateix dia de 16.30 a 17.30 hores).

L’última activitat es realitzarà a les 19.00 hores i serà un túnel del terror apte per a tots els públics.

No et perdis les activitats que t’ofereix el nostre municipi per la Castanyada!