DILLUNS, 24/09/2018 | 23:17 h

Treballs de desmantellament i neteja del solar de l’antiga fàbrica situada entre els barris de Sant Miquel i Can Vilalba

27/10/2017

Aquesta setmana s’han iniciat els treballs de desmantellament i retirada de la fàbrica situada al Km. 3 de la carretera BV-1201, de Martorell a Olesa de Montserrat, entre els barris de Sant Miquel i Can Vilalba del nostre municipi.

Aquesta fàbrica va finalitzar la seva darrera activitat l’any 2012, des de llavors havia patit actuacions vandàliques i incontrolades de desmantellament que havia portat a l’edificació a una situació de ruïna tècnica.

L’edificació és propietat de la La Sociedad de Gestión de Activos procedentes de la Reestructuración Bancaria (Sareb) i des de l’Ajuntament havíem demanat a la societat una actuació de demolició de la nau abandonada i neteja del solar amb la retirada de la runa i el fibrociment.

Les tasques de demolició mobilitzaran tres camions al dia carregats de fibrociment durant una setmana, i cinc camions al dia durant dues setmanes per tal de retirar tota la resta de la runa. Les feines relacionades amb la obra de demolició s’allargaran durant dos mesos.