DIJOUS, 16/08/2018 | 09:59 h

• Cementiri nou d'Abrera

Ampliem els horaris dels cementiris del 29 d’octubre a l’1 de novembre

27/10/2017

L’horari d’obertura dels tres cementiris del nostre municipi s’amplia del 29 d’octubre a l’1 de novembre fins les 21 hores en previsió de l’augment d’afluència de visites per la festivitat de Tots Sants.

L’horari dels cementiris municipals (cementiri vell, cementiri nou i cementiri de Santa Maria de Vilalba) entre els mesos d’octubre i maig és de 8 del matí a les sis de la tarda. Durant els dies 29, 30, 31 d'octubre i 1 de novembre, però, l’ampliem per donar cobertura a l’augment d’afluència de visites per la celebració de la festivitat de Tots Sants.

Així, tots els veïns i veïnes del nostre municipi que ho desitgin podran retre homenatge als seus difunts fins les 9 del vespre.

Homenatge al cementiri vell

Un any més, des de l’Ajuntament d’Abrera participarem en l’homenatge i ofrena floral que tindrà lloc al cementiri vell el proper dimecres 1 de novembre, festivitat de Tots Sants, a les 12 del migdia en record dels veïns d’Olesa de Montserrat que van morir afusellats el 19 de febrer de 1939 en aquest recinte.