DILLUNS, 12/11/2018 | 23:22 h

Abrera podrà veure un nou canal de TDT del BLN

5/11/2010

Representants dels ajuntaments d´Abrera, Collbató, Castellví de Rosanes, Esparreguera, Olesa de Montserrat, Martorell, Sant Andreu de la Barca i Sant Esteve Sesrovires han assistit a la sessió de constitució del consorci de la Televisió Digital Terrestre del Baix Llobregat Nord que es va celebrar a Sant Esteve.

Els vuit municipis integrants del canal han donat suport a que Sant Esteve impulsi les emissions, en el seu inici i en solitari, i en el moment que cada municipi ho consideri oportú podrà participar de manera més activa en la programació i en el repartiment de despeses. El proper 29 d´octubre TV10, la televisió de Sant Esteve Sesrovires, començarà les seves emissions a tot el Baix Llobregat a través del canal 46.

Alcaldes i regidors assistents a la sessió de constitució del nou canal de televisió

feu clic aquí per visualitzar més fotos