DIMECRES, 19/09/2018 | 05:18 h

• GLOPS càpsules escèniques

Música, teatre i marionetes a la segona edició de GLOPS

30/10/2017

La segona edició de GLOPS càpsules escèniques es va realitzar fent el recorregut per tres establiments comercials d’Abrera el dissabte 21 d'octubre. En cada local es van representar diversos espectacles de diferents disciplines: música, teatre i marionetes.

La primera actuació, a la Papereria Abrera, van actuar un duet d’arrel flamenca amb l’espectacle Moment d’Anada i tornada. Ens van interpretar la cançó Mediterráneo de Joan Manuel Serrat i Todo es de Color de Lola y Manuel entre altres peces de flamenc.

El segon espectacle, a la Perruqueria Pamen, va ser el monòleg Cataluña vs el procès Tolkienià, una peça hilerant i imaginativa sobre el conflicte entre Catalunya i España. Per finalitzar la vetllada a la Pastisseria Duch, es van realitzar marionetes amb l’espectacle  Le cafè-concert de la companyia Fils de la Fusta.