DIJOUS, 16/08/2018 | 10:03 h

• Mercat Municipal

Estudiem els hàbits de consum dels veïns i veïnes d’Abrera

25/10/2017

Des del Departament de Promoció Econòmica i Comerç de l’Ajuntament d’Abrera durem a terme una enquesta d’hàbits de compra al municipi, amb el suport de la Diputació de Barcelona,. A partir del proper dilluns dia 30 d'octubre es realitzaran 400 enquestes telefòniques a domicilis d’Abrera.

L’objectiu és estudiar els hàbits de consum i compra dels veïns i veïnes d’Abrera i analitzar la situació del comerç al nostre municipi.

L’estudi permetrà conèixer quins són els hàbits de consum de la gent al municipi, i també dels que decideixen marxar fora per fer les seves compres, saber la motivació i poder corregir-la. També ha de permetre treballar conjuntament amb l'associació de comerciants i el Mercat Municipal d’Abrera per tal d'establir, una vegada fet l'anàlisis de la situació del comerç actual i els hàbits de compra, unes accions de promoció i animació conjunta.

Des del Departament de Promoció  Econòmica i Comerç de l’Ajuntament d’Abrera fem una crida a la col·laboració dels ciutadans perquè participin en aquestes enquestes, que realitzarà l’empresa MDK.