DIMECRES, 14/11/2018 | 12:46 h

• Activitat de la Regidoria d'Infància

La Regidoria d’Infància arrenca amb molta empenta!

23/10/2017

Aquest mes d’octubre la Regidoria d’Infància de l’Ajuntament d’Abrera ha arrencat amb molta força. Totes les activitats organitzades estan tenint un gran èxit de participació, i la seva valoració és molt bona.

De fet, la gran majora de propostes ja estan plenes, tot i que encara queden places per a la xerrada d’Alimentació complementària del proper dimecres 25 d’octubre, al Centre Polivalent.

La Regidoria d’Infància respon a una prioritat municipal que promou el desplegament d’una política local adreçada a millorar l’atenció a la infància i a les seves famílies, ja que aquest és un col·lectiu essencial per al futur del nostre municipi. Les activitats gratuïtes que estem realitzant són aquestes:

Ioga per a embarassades: del 3 d’octubre al 19 de desembre. Dimarts de 10:30 h a 12:00 h al Casal d’Avis.

Música en família: 3, 10, 17 i 24 d’octubre,i 7 de novembre. Dimarts de 17:3 0h a 19:00 h al Centre Polivalent.

MamiFit Post Part: del 5 d’octubre al 14 de desembre. Dijous de 10:30 h a 11:30 h a la Casa de Cultura.
MamiFit Embaràs: del 5 d’octubre al 14 de desembre. Dijous d’11:30h a 12:30h a la Casa de Cultura.

Podeu fer les vostres inscripcions als següents espais municipals:

Casal de Joves (Centre Polivalent, plaça Rebato, 1) : De dilluns a divendres de 16 h a 20 h

Casal d’Avis (Rambla del Torrentet, 8): Dimarts, dijous i divendres d’11 h a 13 h

Seu de Serveis Socials (c. Tarragona, 2): De dilluns a divendres de 9 h a 14 h

Disposem de llista d’espera per les activitats amb els grups ja complerts.

Contacte

Les dependències del Departament d'infància es troben al Centre Polivalent (Plaça Rebato, 1). Horari de dilluns a divendres de 16 a 20 h i al Telèfon 93 770 43 34. Correu electrònic: infancia@ajuntamentabrera.cat

Estigueu atents i atentes, ja que aquest mes de novembre vindrà carregat de novetats!