DIJOUS, 28/03/2024 | 15:40 h

‘E.R. (actrius)’ serà l’espectacle inaugural de la Mostra de Teatre de Benvinguda a la Reforma i Millora de la Sala Municipal

19/10/2017

El proper diumenge 22 d’octubre s’iniciarà la mostra de teatre que acomiadarà la Sala Municipal abans de la seva reforma i millora. El cicle ha estat organitzat per la companyia de Teatre Illets d’Abrera, en col•laboració amb la Coordinadora de Teatre del Baix Llobregat i l’Ajuntament d’Abrera.

La companyia T.E.I. de Sant Feliu de Llobregat interpretarà “E.R. (actrius)”, el primer espectacle de la mostra. L’obra explica la vida de tres actrius madures, dues d'elles famoses, que descobreixen en els seus records les seves grandeses i misèries. En els diàlegs de les tres actrius es defineix el treball de l'actor i diferents opinions sobre què és i què ha de ser el teatre.

La mostra de teatre es realitzarà fins el diumenge 3 de desembre, i les obres tindran lloc els diumenges a la Sala Municipal a les 18 hores. El preu de l’entrada general és 6 € i la de jubilats, 5 €. La venda es realitzarà a mitja hora abans de l'inici de l'espectacle.

Previ a l’espectacle s’explicarà la història de la Sala Municipal amb l’objectiu de donar a conèixer les anècdotes i singularitats que la conformen.

El diumenge 12 de novembre es representarà l’obra “Aquí no paga ni deu” de La Forja de Collbató. El 19 de novembre, “Refugiats” del grup 15 Arcades de Molins de Rei. El 26 de novembre, “El bloqueig de l’escriptor” de la companyia. El Tranvia del Foment Mataroní de Mataró, una obra de creació pròpia. I el 3 de desembre clausurarà la mostra la companyia local Illets d’Abrera amb l’espectacle “Y... esto es lo que hay”.

Veniu a acomiadar amb nosaltres la Sala Municipal abans de la seva reforma i millora!