DIMARTS, 17/10/2017 | 13:29 h

Oferta de treball de treballador/a familiar

10/10/2017

Des de l’Ajuntament d’Abrera iniciem un nou procés de selecció per la contractació laboral d’un treballador/a familiar. El termini de presentació d’instàncies finalitzarà el proper dilluns 23 d’octubre.

Les funcions a desenvolupar són, entre d’altres, donar suport a les persones usuàries del Servei d’Atenció Domiciliària Municipal, en la realització de les activitats bàsiques i instrumentals de la vida quotidiana com la higiene corporal, vestit, alimentació, control de medicaments, o compra i preparació d’àpats, ajut en gestions, organització de la llar, així com acompanyaments a l’exterior de la llar per facilitar la realització de gestions relacionades amb la vida diària i personal.

Acompanyar a les persones en el seu procés d’aprenentatge per a l’adquisició o recuperació d’hàbits domèstics i personals de la vida quotidiana, que faciliti el manteniment de la seva autonomia personal per continuar residint a la seva pròpia llar, per superar processos de convalescència o per millorar situacions familiars desestructurades.

Coordinar-se amb diferents professionals de l’àmbit per realitzar accions conjuntes, comunitàries i transversals. Intervenir directament, fer seguiment i avaluar casos relatius a les mancances bàsiques en l’entorn familiar. I vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts per l'ajuntament i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.

Titulació
Les persones interessades en aquesta oferta de treball han de tenir alguna de les titulacions següents: Tècnic/a en atenció sociosanitària. Tècnic/a en cures auxiliars d’infermeria. Tècnic/a auxiliar de clínica. Tècnic/a auxiliar d’infermeria (mòdul de nivell II) Tècnic/a superior d’integració social. Tècnic/a superior en integració social (adaptació en intervenció sociosanitària). Certificat de professionalitat d’atenció sanitària a persones en institucions socials o domicili. Certificat d’acreditació de competències corresponents al títol de Tècnic/a en atenció sociosanitària. Certificat de validació de crèdits corresponents al títol de Tècnic/a en atenció sociosanitària. O certificat d’acreditació de competències corresponents als certificats de professionalitat d’atenció sociosanitària en institucions socials.

Els aspirants han de tenir el nivell intermedi (B2) de català (anterior nivell intermedi de català B) de la Direcció General de Política Lingüística o qualsevol altra equivalent reconegut oficialment.

Els/les interessats/des que desitgin formar part de les convocatòries hauran de presentar la seva sol•licitud en el registre general d’entrades de l’Ajuntament d’Abrera, plaça de la Constitució, 1, de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores (dimarts i dimecres també de 16.30 h a 19.00 h). El document de sol•licitud es facilitarà a les dependencies municipals i fent clic aquí. Les instàncies es poden presentar fins el dilluns 23 d’octubre.

Trobareu tota la informació relacionada amb aquesta convocatòria a la secció d’Oferta d’Ocupació Pública.