DIVENDRES, 19/04/2024 | 18:24 h

Coneixem les claus per a una lactància materna feliç amb la periodista Míriam Tirado

6/10/2017

Dins les sessions que des de la Regidoria de Medi Ambient i Sanitat vam organitzar amb motiu de la Setmana Mundial de la Lactància Materna, el dijous 5 d’octubre vam poder gaudir dels coneixements de la Míriam Tirado, periodista, youtuber, bloggera, consultora, assessora i sobretot mare, amb la col•laboració de la Biblioteca Roca i Bros d’Abrera.

El deslletament també forma part del procés de la lactància materna, per això la Míriam Tirado va presentar el seu conte “La FesTETA”, que resumeix el deslletament total de la seva filla gran. L’autora vol evidenciar que el deslletament es pot viure com un procés magnífic, que s’ha de fer dins la serenitat i el goig.

Sense projector, sense res més que la seva veu, la Míriam no només va parlar del seu llibre, també va parlar de l’embaràs, de criança, de crisis, rabietes... Vam compartir dubtes i riures.

Gràcies a les mares i pares que vau venir a la xerrada i als “peques” que es van portar molt bé! Gràcies Míriam per passar aquesta estona amb nosaltres i compartir la teva passió!

Tots els que no vau poder assistir a la xerrada podeu seguir a la Míriam Tirado a la seva pàgina web www.miriamtirado.com/es/.