DIJOUS, 16/08/2018 | 09:59 h

Comiat del regidor Iván Serrano al Ple Municipal

6/10/2017

El regidor d’Abrera en Comú, Iván Serrano, va donar a conèixer formalment la renúncia al seu càrrec electe a la sessió de control de govern del Ple Municipal celebrat aquest dijous, 5 d’octubre.

Iván Serrano ha estat regidor a l’Ajuntament d’Abrera durant 12 anys, en representació d’EUiA Abrera i, en els dos últims anys, d’Abrera En Comú.

L’alcalde, Jesús Naharro, va agrair la tasca realitzada pel regidor i va destacar la seva contribució a la millora del nostre municipi. Alcalde, regidors i regidores van dedicar-li un fort aplaudiment. Properament, Joaquín Eandi prendrà el relleu a Iván Serrano com a regidor.