DIJOUS, 28/03/2024 | 16:19 h

Manifest de PSC, CIU, ERC, Abrera en Comú i Alternativa d’Abrera al Ple Municipal

6/10/2017

La Sala de Plens va acollir aquest dijous, 5 d’octubre, una sessió ordinària del Ple Municipal. Aquest va començar amb la lectura d’un manifest dels grups municipals PSC, CIU, ERC, Abrera en Comú i Alternativa d’Abrera en relació a la violència dels cossos de seguretat de l’Estat l’1 d’octubre.

Manifest:

Davant dels dies complexos que està vivint el nostre país, volem transmetre els grups municipals de PSC, CIU, ERC, Abrera en Comú i Alternativa d’Abrera un missatge de calma, serenor i diàleg.

El poble de Catalunya i Abrera s’ha expressat d’una manera cívica i pacífica. Aquest és un valor immens que ens hem guanyat amb fets i així ha de continuar sent. Ho ha vist tot el món. I ara no ha de ser diferent.

Per això fem una crida perquè posem tots els nostres esforços a seguir expressant-nos en pau. Sense que ningú hagi de renunciar a les seves idees, i sense que ningú pateixi cap tipus de coacció o agressió per motius ideològics.

Demanem que no es perdi mai de vista aquest objectiu, que fem tot el que estigui al nostre abast per rebaixar la tensió, encara que pensem diferent.

Condemnem l’ús de la violència que les forces policials de l’Estat van efectuar el dia 1 d’octubre sobre totes aquelles persones que de forma pacífica intentaven exercir el seu dret de vot a tot Catalunya i, especialment, als nostres veïns de Sant Esteve de Sesrovires amb els que tants lligams ens uneixen.

El diàleg, la tolerància i la fraternitat han de ser la base per al convivència present i futura, sempre amb respecte a la llibertat d’expressió. Abrera manifesta la seva voluntat a que la situació política del país es solucioni mitjançant el diàleg.